Huisregels

Huisregels JoliJulie

Om de behandeling(en) zo soepel en prettig mogelijk te laten verlopen bij JoliJulie zijn de volgende huisregels van toepassing.
Als je een afspraak maakt ga ik ervan uit dat je kennis hebt genomen van deze regels, hiermee akkoord gaat en je je er ook aan houd.

  1. Afspraak maken
  • Afspraken kunnen gemaakt worden via het onlineboeksysteem of telefoon.
  • Indien u de afspraak wenst te verplaatsen kan die via telefoon.
  • Om onze klanten volledig tot rust te brengen worden er tijdens de behandelingen geen telefonische oproepen aangenomen. Daardoor zijn wij telefonisch zeer moeilijk bereikbaar. Laat uw naam en telefoonnummer achter op de voicemail, en dan contacteer ik u zo snel mogelijk terug.
  • Bij het boeken van een afspraak, gaat u akkoord met de regels in verband met de annulering van deze gemaakte afspraak. (zie annuleren afspraak)
  1. Annuleren afspraak
  • Bij minimaal 48u op voorhand
    • Wanneer u een afspraak wil annuleren vraag ik u dit minimaal 48 uur vooraf te doen zodat de gereserveerde tijd kan worden ingeboekt voor een andere klant.
      Dit kan je zelf in het online boeksytsteem doen of telefonisch.
  • Bij 24u op voorhand
    • Wanneer u binnen 24 uur voor de behandeling afzegt zal de helft van de geplande verzorging in rekening worden gebracht. Ik verzoek dit telefonisch te melden.

Houdt u er a.u.b. rekening mee dat als u een afspraak op maandag heeft en u wilt deze annuleren, u dit uiterlijk zaterdag dient te melden!

  • Niet komen opdagen – No Show
    • Wanneer u niet komt opdagen, zonder ons te verwittigen (no show), zal de behandeling voor 100 % aangerekend worden. Dit omwille van wederzijds respect. De gereserveerde plaats kunnen we niet meer invullen. Vaak moeten we klanten teleurstellen vanwege een volle agenda. Het is dan heel jammer als we dat plaatsje eigenlijk aan iemand anders hadden kunnen geven.​

Het annulatiebedrag kan gestort worden op rekeningnummer: BE53 0015 0603 7053 JoliJulie met vermelding “annulatie + naam + dag”. Van zodra dit bedrag voldaan is, kan er een nieuwe afspraak gemaakt worden.

  • Bij ziekte
    • Bent u ziek op de dag van uw afspraak, dan dient u uw afspraak vóór 09.00 uur telefonisch te annuleren. Bij een niet tijdig geannuleerde afspraak brengen we 50% van de afgesproken behandeling met een minimum van € 25,- bij u in rekening.
  • Bij Kuurbehandelingen
    • In het geval van een niet tijdig geannuleerde kuurbehandeling(en) dan wel afwezigheid zonder bericht, wordt de betreffende kuurbehandeling van de kuur afgeboekt als zijnde ontvangen. Hierop zijn geen uitzonderingen mogelijk.
    • Wij geven in geval van eenzijdig afbreken van een kuur geen geld terug, een tegoedbon t.w.v. het aankoopbedrag (waarbij u vrij bent om deze te besteden voor andere producten of behandelingen) behoort wel tot de mogelijkheden.
  1. Betalingen
  • Bij ons kan je betalen met contant geld, Bancontact of via de Bancontact-applicatie op je smartphone.
  1. Hygiëne
  • Hygiëne staat in het salon hoog aangeschreven. Ik verwacht van mijn cliënten dat zij hier eveneens zorg voor dragen.
  • Gebruikte instrumenten worden na elke behandeling gereinigd en gedesinfecteerd.
  1. Timing
  • Zorg dat u tijdig aanwezig bent op uw afspraak. Zo verloopt de planning vlot en kan iedereen gebruik maken van de tijd die voor hem/haar gereserveerd is.
  • Als u te laat zal zijn, gelieve dan telefonisch te verwittigen.
  • Indien u meer dan 10 minuten later komt dan de afgesproken tijd, wordt de verloren tijd in mindering gebracht op de voor u gereserveerde behandeltijd. U bent echter wel het volledige behandeltarief verschuldigd. In het geval u te laat bent is het ter beoordeling van de schoonheidsspecialiste of de behandeling nog wel door kan gaan. Indien de behandeling geannuleerd moet worden worden de kosten voor een volledige behandeling wel berekend.
  1. Cadeaubonnen
  • Cadeaubonnen hebben een geldigheidsdatum van 6 maanden en is niet in geld terugbetaalbaar en niet cumuleerbaar met andere acties en promoties.
  • Cadeaubonnen kunnen per post verstuurd worden nadat het volledige bedrag op de rekening werd overgemaakt.
  • Op de dag van de behandeling dient u uiteraard de bon mee te brengen. Vergeet U deze echter dan zal het normale tarief in rekening gebracht worden. Indien U de cadeaubon op een later tijdstip (binnen 1 week) binnenbrengt, dan krijgt U het betaalde bedrag terug.
  • Verloren cadeaubonnen kunnen niet worden vergoed.
  • Bij het niet opdagen voor een behandeling met een cadeaubon wordt de bon geannuleerd.
  • Cadeaubonnen zijn niet inwisselbaar voor contant geld.
  1. Parkeren
    Bezoekt u ons met de auto? Leg uw parkeerschijf zichtbaar in uw auto.
  2. Extra’s
  • Vragen, suggesties, complimenten of klachten?
    Dienstverlening kan altijd beter. Op deze manier blijven wij alert en streven wij naar het beste. Wij waarderen uw mening. Vertel ons, hoe u onze diensten heeft ervaren en hoe wij onze dienstverlening verder kunnen verbeteren. Hebt u klachten? Laat het ons dan ook weten zodat we samen tot een oplossing kunnen komen.

Hartelijk dank voor uw begrip.